04 January 2012

Hari yang paling seronok !

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera


Seronok sungguh hari ini .. sebab bos besar xada , so aku best buat apa saja kat opis neh .. huhu tentang mmber 2 aku buat x kisah jew .. huhu memang hari nie hari best sedunia bg aku .. keja pun x bnyk .. sbb
Proton   cuti so x bnyk enquiry la .. tp besok confirm pening kepala .. adehhh  .. tp aku pelik gak kenapa opis aku x ttup ek , sbb syarikat yang lain ttup .. hurmm keja jelah ... tp best sbb x bnyk keja .. .. just tggu barang sampai dr supplier je .. aduhhhh bila cakpa pasal barang nie , aku dah benci siot , bilalah nk ada
penganti 2 , aku dah x larat sebenarnya ..  tp aku sebenarnya pun x tahu aku nie pegang jawatan apa ?
dulu dia tawarkan aku Sales Coordinated tp bila aku tgk silip gaji aku cuma kerani biasa je .. aku pun xtahu.

No comments: