07 January 2012

Dari Rm 1.00 ke Rm 1000 dan ke Rm 700.00

Assalamulaikum dan Selamat Sejahtera

dua hari lepas aku ada post enrty " Duit dalam poket ada Rm 1.00"..
 tp aku hari nie aku nak postkan  enrty yang tertera di atas..  kemarin gaji dah masuk ,
so petang semalam balik keja je aku terus ke bank..
wooooooo!!!!!!!!!!! terkejut beruk aku tgok duit dalam bank ada rm 1000 lebih .. macm aku x percaya je..
tapi hari duit aku just tinggal rm 700.00 .. mesti korg pelikkan mcm ner duit aku leh abis kan.. hahaha

yang pertama .. bila dapat gaji 2 .. aku g top up krdt rm 50.00 yela bab krdt aku dah kong .. t law xada krdt x leh aku nk msg ngan yang tersayang .. hehehe

yang kedua aku bg mak aku rm 100.00 huhuhu

yang ketiga tadi aku g kedai motor .. mula tengok je ttba terus berkenanan .. hurmm aku bayarlah
downpayment rm 1000.00 .. huwaaaa bis dah duit aku .. hahahhahaa

No comments: