28 March 2012

klinik yang paling aku takut pergi

Assalamulaikum dan Salam  Sejahtera

ada 1 tempat nie , sejak dr kecil hingga sekarang aku pling x suka pergi

ia adalah sebuah klinik .. hurmm  klinik pergigian adalah satu2nya klinik

yang paling aku x suka pergi , nak tahu kenapa x ?

sebab dari kecil lagi aku x suka pergi jumpa doctor gigi ..sebab doctor gigi 2

garang orangnya .. hihi (^_^).........................................................................................>



Aku ingat lagi masa umur aq 5 tahun ( kalo x salah ar) , masa 2 aku sakit gigi , so apa lagi

papa aq pun bwa aq g jumpa doctor gigi . perghh mula 2 masuk jumpa doctor 2 ,

punyala berani aq jumpa doctor , tapi sekali doctor bawa kuar peralatan  untuk cabut gigi ,

aku dah mula gelabah .. huhu.. gigi masa  dh kena bius , tapi masa doctor nak cabut gigi aq 2 ,

dengan tiba2 je aku bagun dah keluar berlari  akibat tkot punya pasal , puas papa aq pujuk

aq supaya g cbut gigi , tp ak tetap x nak .. hahaa!!!! .. sejak daripada hari itu

sampai sekarang aq tkot nk jmpa nak doctor gigi .. huhu


No comments: