28 December 2011

Telatah anak buah aku

aku ada sepasang anak buah yang comel dan nakal .. anak buah aku yang sulung perempuan dan adiknya lelaki.. tapi sekarang nie si adik pantang aku buat kuar hp jew .. mesti nak suruh aku tangkap gambar dia .. hahaha penuh camera hp aku gambar dia .. tp si kakak nie pulak , bila tangkap gmbr je suka ttup muka .. tp comel gak bila dia buat muka macam 2.. apapun aku memang sayangkan anak buah aku nie .. bukan saja comel tapi bijak
hehehe kat bawah nie aku tunjuk korg bbrpa keping gambar ank buah aku yang comel dan nakal ..


                                     

























itulah gambar anak buah aku yang comel dan nakal .. yang baju putih 2 abang aku  yang 1 st .. dua2nie anak dia .. yang suluang namanya nurqaisara yang second namanya ahmad danial

2 comments:

Miss N™ said...

dari fb kelab blogger..singgah sini dan follow.. :)

psst..comel ank buah awak.. :)

Maryam Mohd 005 said...

HEHE .. TQ.. MMG COMEL TP NAKAL