31 December 2011

___( kenangan 31.12.2007) bersama kawan baik

Assalamulaikum dan salam sejahtera..

hari ini 31.12.. tarikh sedih bagi aku , aku kehilangan seorang kawan yang baik , seorang teman
yang mengajar aku erti cinta yang sebenar .. opsss lupa pulak aku nk kenalkan siapa dia dan mcm mna aku boleh kenal dengan dia .. ok nama betol dia aku x thu , tp aku panggil dia boy , aku knal dia kat ktn ,
dlu aku pernah kat kuantan aku belaja kat Pulakep ala tmpt aku nie x lah popular sgt sebenarnya  , tp aku jmpa dia dkt  kuantan prade  , masa 2 aku ngan kawan ngah karoke ttba dia masuk bilik karoke kteorg . pada mulanya aku ngan kawan 2 aku ingt dia dan kwan2 dia budak jahat , tapi setelah kenal x lah jahat pun  . pada mulanya si boy nie syok kat kawan aku , tp mmdangkan kawan aku nie anti laki , so akulah yg dok lyan dia , aku sebenarnya mmg suka kat dia , tp aku x berani nk bgthu sbb aku tkot bertepuk sebelah , aku kenal dia pun sebenarnya lg 2 bulan nk bis blja kt Pulakep 2..

tp aku xtahulah mcm ner hubungan aku ngan dia boleh retak , pada malam tahun baru lak 2 , aku fikir aku yg syok kat dia sendiri, tp rupa2nya dia pun suka kat aku , tp menda terjadi masa kteorg tgh gaduh , tp syangnya dah terlambat , sbb skrg nie dia dah kahwin pun , aku dpt thu dia dh kahwin pun dr fb dia , aku pernah add
dia kat fb tp lgsung dia x approve , tp bila add dia guna fb pakwe aku  dia approve lak , mungkin dia nak
lupakan aku kot .. tp skrg aku dah tahu siapa penyebab aku putus persahabatan ngan dia .. hurmm orang itu
adalah abang dia .. mmm abg dia nie mmg syok kat aku , smpai ajak aku kahwin dh hmpir 25 kali dia cuba lamar aku dlm masa 4 tahun ni, tp aku sering tolak pinang dia , sbb aku x knl siapa dia dan x pernah jumpa ngan dia..

No comments: