04 December 2014

hampir exciden

Asslamulaikum ...

sudah lama rasanya tak update dekat blog . al-maklumlah sudah nak hujung tahun nie

so buzy ckit lah .. ok ok aku nak cerita nie pasal entry aku kat atas 2

sebenarnya dah hmpir 2x aku nak exciden ,

mungkin sebab sekarang musim hujan dan jalan licin so semua yang duk bawa kenderaan

pakat kluar dari opis lwat so akan berlaku kesesakan jalan raya .

1st time ak hampir exciden masa hari jumaat lepas , time 2 waktu mlm aku blik lwat sbb jmpa

jumpa si dia kjap . masa 2  aku hampir nak kena langgar dengan lori treller , yalah  nak kluar

simpang tak ada bg signal , nasib baik lah aku sempat membuat break kecemasan . dan

yang kedua adalah semalam  punya ckit lagi nak exciden tapi ini aku benggang ckit . pagi

semalam jalan mmg jem giler lah dkt kwasn umh aku hingga ke opis aku , aku nie sbnarnya

bawa motor ,  so aku cuba menyelit jelah kalo ikutkan mmg lah lpas tapi tak tahu

ada satu keta nie , dah nmpk motor aku nak menyelit saje nak himpit aku , terpksa aku undur

motor ke belakang . 


No comments: