03 November 2014

Bila Gaji dah Masuk

Asslamulaikum ...

Ok masih ingat lagi tak pada entry aku yang "Gaji oh Gaji" hihhi ok alhamdulilah hari sabtu

gaji dah masuk .. ok apa yang aku buat bila gaji dah masuk

huwaaa menangis aku bulan nie ,  yelah macam mna aku tak menangis  dapat gaji terus g

baiki motor kesayangan aku .. nak tahu apa yang aku tukar dan brpa byaran dia

1 . aku tukar starter motor ( kedai motor suggestion ambil bateri yg kering drpda air)
2. aku tukar tayar ( sbb tayar lama dah pecah)
3. aku tukar tiub ( tayar dah pcah tiub plak tayar pun pcah gak)
4. aku tukar lining utk break blakang ( hahaha nie mmg kena tkar , sbb apa sbb aku bawa motorkan so skrg jln licin akibat hujan , dan aku hmpir terbabas gak )

Jumlah keseluruhan hampir rm200.00 aku kena bayar  .. adoii nasib baik dapat diskaun dr

aunty kedai motor 2 , sbb aku dah biasa  g baiki motor kedai dia ..


hihihi ok lah sampai sini dulu celoteh saya . nanti kita jumpa lagi .. Insha Allah



No comments: