31 October 2014

AKU SERONOK KE TAK SERONOK KEJA KAT SINI

Assalamulaikum ..

Alhamdulilah sudah setahun lebih aku kerja sini . Ada seronok dan ada yang tak seronok

bila kerja kat sini .. hihi mesti nak tahukan apa yang aku seronok dan apa yang aku tak seronok kan

hihi ok kat sini aku kongsi ckit je apa yg seronok dan tak seronok .

Seronok

1. aku dapat bos yang baik
2. rakan yang ok lah bagi aku
3.  kerja aku paling senang dan relax


Tak Seronok

1. manangement sekarang kurang memuaskan
2. laman sosial spt FB , dan Youtube dah kena block
3. ada rakan tapi seolah-olah ada yg berpura berkawan dengan aku
4. semua geng yang masuk dengan aku dah blah , yang tinggal aku sorg je bertahan dkat sini.


Hihi mybe ada yang tertanya kenapa aku rasa seolah-olah ada yg berpura berkawan dengan
aku kan .. nanti entry seterusnya aku aku ceritalah lebih sedikit ..


Ok sampai sini sahaja celoteh saya .. hihi moga kita berjumpa lagi di dalam entry yang lain
 

 

No comments: