07 February 2012

telekung buat mama .. erti mama buat aku

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera..

Hampir dua minggu dah aku x menulis dalam blog nie.. semalam drama telekung buat mama sempena

Maulidur Rasul .. mula aku tak tengok cerita 2 .. aku just tengok dekat tengah je .. masa aku tgok

cerita 2 .. ntah kenapa air mata aku mengalir ttba .. aku tertanya sendirian .. kenapa hidup aku

tak pernah merasakan kasih sayang seorang ibu kandung .. aku x pernah kenal siapa mama

aku yang sebenarnya.. sebab pa ngan ma bercerai masa aku masih  kecil. aku x pernah

tengok wajah ma aku .. aku selalu berharap suatu hari nanti aku akan berjumpa dengan ma..

aku nak tanya dia dengan bbrapa soalan

1. kenapa ma tinggalkan aku masa bayi

2. kenapa ma tak pernah menyusukan sewaktu aku dilahirkan

3. kenapa ma curang dengan pa ..

aku nak tanya soalan itu dekat ma kandung aku andai satu masa nanti aku

berjumpa dengan dia ..



                         

                       

No comments: