08 November 2014

Lift oh Lift

Asslamulaikum ..

Hye hari nie entry aku pasal lift .. adoii bukan nak cakpa apalah kan , lift dekat opis aku nie
dah hampir 5 bulan rosak , tapi sampai sekarang masih tiada orang datang baiki . bukan tak ada
buat komplen  , dulu selalu sangat buat komplen pasal lift rosak , depa datang baiki tapi sekejap
jelah , pastu xada datang lagi dah . tapi kesian dekat kwan opismate aku dari dia mengandung smpai
dia nak dah nak bersalin lift msih belum di baiki .. hehe mungkin ada tertanya macam mna lift boleh
rosakkan ... ok kejadian ini berlaku pada bulan 7  . time 2 rmain yang cuti raya , masa 2 ada
akk opis aku g keja  dialah yang tersangkut dekat dalam lift 2 .. hurmm sejak kejadian itulah
lift sampai sekarang tak ada orang datang baiki , hanya bila komplen sahja diaorang datang
baiki . Aku sendiri pun penat gak naik tangga . semput aku kata kau . kalau opis aku tingkat 2 x pe
nie tingkat3 ..penat jgn ckplah . bilalah lift opis aku nie hendak dibaiki

No comments: