04 November 2014

kurang puas hati

Assalamulaikum ..

Mungkin ada yang tertanya-tanya apa yang aku kurang puas hati kan . ok kat sini
aku cerita lah . aku kurang puas hati dengan servies GDEX . nak tahu kenapa
sebabnya ialah awal bulan 10 aku ada order flayers (utk kegunaan opis) ,dari awal bulan aku order sampai sekarang belum aku dapat lagi , bila call je kata tengah order , cer korang fikir tak akan nak mengoder smpai ambil masa 1 bulan lebih  kalo dlu aku order x smpai 2 minggu flayers itu akan sampai opis aku  tapi bulan lepas aku order smpai ke hari nie belum sampai lagi . ok siapa tak benggangkan , lagi aku kurang puas hati , semalam sepatutnya despatchGDEX akan datang ke opis ak utk pickup document  ,entah kenapa semalam mamat GDEX
nie xada datang plak , sudahlah itu document penting yang setiap hari aku kena hantar kepada
bank .. tapi aku harap sangat lah hari nie mamat GDEX itu datanglah utk collect document aku
tension makkkkk ..


ok smpai sini je celoteh saya . moga kita berjumpa lagi dengan entry yang baru
Insya Allah ..

No comments: